Stäng bokningsformulär

Få en gratis offert

Choose which service are you interested in

Title

Regelbunden städning
Storstädning
Flyttstädning
Fönsterputs
Välj tid istället
Välj yta istället
Ska vi packa allt åt dig?
Ja
Ska vi ordna transport/bärhjälp?
Ja
Behöver du magasinering?
Ja

Utan spröjs

Med spröjs

Över/Undergängade

Ensidig putsning
Tvåsidig putsning
Fyrsidig putsning
Rengöring av fönsterkarmar/bågar
Ja
Rengöring av fönsterbleck
Ja
Sitter fönstren ihop med skruv?
Ja
Behöver vi ta med en stege?
Ja
Inglasad balkong?
Ja
Två fönster
med spröjs
Fyra fönster
Tre fönster,
ett av dem undergängat
Hur räknar vi fönster?
Backa
*
*
*
*
*
*
Choose date
Backa

När vill du att vi ska komma?

Uppskattat pris med RUT-avdrag
0 kr
I månaden
+ 5 kr / skruv

    Backoffice

    Se våra offert för Backoffice

    Om Backoffice support

    Tydlig översikt av verksamheten

    I takt med att verksamheten och de nöjda kunderna växer, ökar även kraven på arbetsledningen med allt som behöver administreras. Säkerställa att all personal är på plats, i rätt tid och gör det de ska. Att vidhålla en god kommunikation med samtliga kunder vid avvikelser och säkerställa att både interna samt externa intressenter har all nödvändig information. Detta blir snabbt en tröskel som många städföretag har svårt att komma över.

    Vi har därför tagit fram arbetssätt samt verktyg för att tydligt och strukturerat kunna styra verksamheten samt dess viktigaste beståndsdelar. Detta gör att du som företagsledare kan låta företaget växa i den takt du önskar, samt vara säker att kontrollen och servicenivån håller toppklass i alla led!

    Företagets resurser

    Inom verksamheten finns det ofta många resurser som behöver hanteras: nycklar, maskiner, personal, bilar och mycket mer. Skulle hanteringen av någon av dessa fallera kan det stå företaget dyrt, samt även riskera att förlora kontrakt och kunder. Därför arbetar vi digitalt och så automatiskt som möjligt för att underlätta hanteringen och kontrollen av dessa, arbetsledningen ska alltid ha möjlighet att se i realtid var varje resurs finns samt ha all historik om vem som haft vad, samt när.

    Vi möjliggör full transparens gentemot kund samt arbetsledning, vilket ökar tilliten samt spar tid för alla parter. Arbetsledningen ska aldrig behöva berätta för personalen vilka nycklar de behöver signera ut eller vart de befinner sig, detta sker automatiskt via systemet. Om någon personal missar att hämta en nyckel eller checka in på ett uppdrag, varnar systemet arbetsledningen och de kan direkt följa upp vad som står på. Allt för att säkerställa att den dagliga verksamheten fortlöper korrekt och att leverans gentemot kund garanteras. Genom att implementera ett effektivt arbetssätt med rätt verktyg märker arbetsledningen direkt om något avviker under dagen. Självklart kan vi bistå med dessa kontroll- samt ledningsfunktioner, för att säkerställa att din verksamhet fungerar optimalt.

    Ekonomi och support

    Många företag skapar sina fakturor manuellt och summerar även löneunderlag för alla anställda genom att extrahera summorna från inlämnade tidsrapporter. Detta är en process som är väldigt tidskrävande, samt öppnar upp för felaktiga löner och fakturor genom den mänskliga faktorn. Vi erbjuder ett effektivt arbetssätt där allt faktura- samt löneunderlag automatiskt genereras från schemat och samtliga fakturor och löner kan skapas utifrån några få knapptryckningar. Detta kräver självklart att schemat och tidsrapporteringen via vårt system har skett av personal och kontrollerats av arbetsledare, vilket oavsett bör ske för att säkerställa korrekt leverans gentemot kund. Genom att arbeta professionellt fungerar verksamheten effektivt och eventuella avvikelser identifieras omgående, detta säkerställer även att du alltid fakturerar kund för beställda uppdrag och all personal får rätt lön.

    Du väljer själv om du vill hantera allt i egen regi, eller delar av verksamheten genom vår kompetenta personal. Vi hjälper vissa företag med all administration och backoffice, samt endast utvalda delar som ekonomi eller telefonpassning och support åt andra. För oss är det viktiga att din verksamhet fungerar optimalt och att du kan växa utan att förlora kontroll eller servicenivå.

    Kontakta oss för att gå igenom hur vi tillsammans kan ta ditt företag till nästa nivå!

    Hur vi kan stärka din verksamhet

    • Affärssystem

      rätt affärssystem Med rätt affärssystem frigör din verksamhet viktiga resurser och kan växa stadigt utan att administrationen eskalerar.

      översikt av verksamheten Systemet ger dig och arbetsledningen tydliga underlag och översikt av verksamheten.

      ett system för allt Genom att ha de flesta vitala funktioner i samma system, kan många moment effektiviseras samt automatiseras. Allt för att slippa onödigt manuellt arbete eller att skriva in samma sak i olika program.

    • Nyckelhantering

      vart finns nyckeln Se vart alla företagets samt dess kunders nycklar befinner sig, vilka som haft dem och mellan vilka perioder.

      se vart nyckeln finns Varje kund kan se vem som har deras nycklar utan att behöva fråga och ta er tid.

      företagets bilar Hanterar även företagets bilar, maskiner och andra resurser som ni vill hålla koll på när de används i verksamheten.

    • Avvikelserapportering

      avvikelserapportering Oavsett hur bra allting är planerat, kommer överraskningar alltid inträffa. Med ett system för avvikelserapportering kan personalen lätt informera avvikelser samt bilder så att arbetsledningen kan hantera de händelser som dyker upp under dagen. Kanske en kund behöver en tekniker för att laga kaffemaskinen, eller för att dokumentera de glödlampor som behöver bytas ut i lokalerna. Oavsett typen av avvikelse, går det snabbt samt enkelt för personalen att rapportera.

    • Kundportal

      kundportal Kundportalen ger makt åt kunderna att hantera sina beställningar och själva kunna ta reda på den information de söker, utan att behöva gå genom arbetsledningen. Funktioner som de flesta uppskattar är bl.a. att:

      kundportal Se alla planerade uppdrag, vilka datum samt tider de bör utföras, samt av vem.

      kundportal Se sammanfattning över samtliga fakturor, samt om de är betalda.

      kundportal Lätt kunna ge feedback på utförda uppdrag samt tillgången till Frågor och Svar.

      kundportal Kunna avboka samt planera om uppdrag direkt i sin kundportal.

    • Schema & uppdragslogg
      Some Content…

    Calculate your price

    Place for the calculator

    [advps-slideshow optset=”3″] Join us now!