Stäng bokningsformulär

Få en gratis offert

Choose which service are you interested in

Title

Regelbunden städning
Storstädning
Flyttstädning
Fönsterputs
Välj tid istället
Välj yta istället
Ska vi packa allt åt dig?
Ja
Ska vi ordna transport/bärhjälp?
Ja
Behöver du magasinering?
Ja

Utan spröjs

Med spröjs

Över/Undergängade

Ensidig putsning
Tvåsidig putsning
Fyrsidig putsning
Rengöring av fönsterkarmar/bågar
Ja
Rengöring av fönsterbleck
Ja
Sitter fönstren ihop med skruv?
Ja
Behöver vi ta med en stege?
Ja
Inglasad balkong?
Ja
Två fönster
med spröjs
Fyra fönster
Tre fönster,
ett av dem undergängat
Hur räknar vi fönster?
Backa
*
*
*
*
*
*
Choose date
Backa

När vill du att vi ska komma?

Uppskattat pris med RUT-avdrag
0 kr
I månaden
+ 5 kr / skruv

    Lokalvård

    Lokalvård med utgångspukt: Effektivitet och trivsel

    Boka tjänsten

    Lokalvård för företag med små eller stora behov!

    Kontorsstädning, Trapp-, – Butik-, eller Hygienstäd.

    SSA erbjuder kundanpassade och skräddarsydda lösningar för alla typer av lokaler. Våra tjänster riktar sig mot kontor, industri, sjukhus, skolor och butiker. Vi tillhandahåller även extra tjänster – exempelvis golvvård och fönsterputs. Vi jobbar efter principen att det är vi som leverantör som kontinuerligt föreslå förbättringar av servicen till dig som kund, inte tvärt om.

    Lokalvård – Specialister inom många städområden

    SSA’s lokalvårdare är uppdelade inom tre olika områden, kontor/lokalstäd, specialen och hygienservice. Rätt person på rätt plats helt enkelt, istället för att ha medarbetare som är bra på allt väljer vi att utbilda våra medarbetare så de blir bäst inom sitt område, områden som oftast kräver specialistkompetens.


    Referenskunder lokalvård


    kontorstädning

    Vanliga frågor – Företag

    • Jag vill ta in en offert
      Boka ett besök eller ring till oss.
      Vi föredrar att alltid få komma ut och titta på uppdraget, efter att ha sett lokalen och hört dina önskemål som kund återkommer vi med en skriftlig offert.
    • Upphandlingar
      Skall du upphandla?
      Hör av dig till områdeskontoret i den ort uppdraget avser. Är det ett större centralavtal som skall upphandlas hör du av dig tiill vår VD.
    • Jag letar efter en helhetlösning för kontoret
      En leverantör för alla behov
      Vi skräddarsyr gärna ett förslag på hur vi skulle kunna minska kostnaderna för ditt kontor samtidigt som vi ökar effektiviteten. Vi har en oerhörd flexibilitet i våra tjänster, vill du prova en vattenmaskin och se om personalen dricker mer vatten? Ja då kan du göra detta utan teckna ett långt avtal.
    • Kommer samma person?
      Ja det gör det, i största möjliga utsträckning
      Vi strävar efter kontinuitet. Vår personal har sina egna kunder, vid sjukdom eller semester kommer en vikarie som har genomgått samma utbildning som ordinarie personal.
    • Vad skiljer oss från mängden?
      Transparenta avtal
      Hos oss får du veta vad du betalar för. Vi ger dig inte bara ett fastpris utan du får faktiskt veta hur mycket timmar vi räknat in i priset som skall utföras hos er.

      Tydliga ankomst / sluttider
      På din kundportal kan du se exakt när städpersonalen beräknas anlända och när vi är klara.

      Beställning av förbrukningsmateral
      Du kan enkelt justera mängden i stående beställningsordrar, behövs det mindre kaffe under sommaren? Då ändrar du detta med ett klick.

      Betygsätt städningen i din telefon
      Detta gör du enkelt genom ett klick i vår app, uppmuntra vår personal att göra ett superbra jobb. Likaväl som arbetsledningen kan fånga upp brister omgående.
    • Varför skall jag välja Städalliansen?
      Den personliga städfirman
      Vi är tillräckligt stora för att kunna erbjuda ett brett utbud av tjänster och garantera leverans, samtidigt som vi är den personliga städfirman med ägarledning på respektive ort.

      Utbildad personal
      Vår personal har fastanställning och omfattas av kollektivavtal.

      Vett & ettiket
      Vår personal skulle aldrig komma på tanken att aldrig prata i telefon ute hos kund eller stå och röka utanför en kunds entré.

      Kvalitétsgaranti
      Skulle du inte vara nöjd med vårt jobb så åtgärdar vi det direkt.

      Försäkrade
      Skulle olyckan vara framme så täcker vår ansvarsförsäkring alla eventuella skador

      Fast personal
      Vi skickar samma person i största möjliga utsträckning.
    • Hög uppföljningsintervall
      Kvalitékontroller
      Vi utför regelbundet uppföljningar ute hos kund, du som kund behöver inte delta men våra arbetsledare besöker regelbundet dig som kund för att försäkra sig om att allt är bra och att personalen har rätt förutsättningar för sitt jobb. Vi utför mellan 6-24 avstämningar varje år beroende på hur uppdraget ser ut! Hälften skulle vara nog men vi gillar att hälsa på hos våra kunder.
    • Jag är intresserad!
      Boka ett besök
      Tryck på den gröna knappen längre ner eller ring till oss så kommer vi ut på en förutsättningslös och kostnadsfri presentation
    • Säkerhet
      Vilka krav ställer SSA på personalen?
      Alla SSA’re måste genomgå och klara företagets internutbildning och introduktion innan dom får börja arbeta.

      Utdrag ur brottsregistret
      Alla medarbetare måste lämna in ett utdrag från polisens belastningsregister.

      Sekretess
      Personalen jobbar under sekretess, SSA har ett goda rutiner för hantering av nycklar, larmkoder och andra eventuellt känsliga kunduppgifter

    • Miljö
      Vår miljöpolicy
      Genom SSA miljöarbete ska vi:
      * Erbjuda miljöanpassade servicetjänster
      * Engagera och utbilda våra medarbetare i miljöarbete
      * Ställa miljökrav på våra leverantörer
      * Sträva efter att alltid förbättra oss inom miljö.

      Som kund kan du förvänta dig
      * Att våra tjänster alltid utföras med miljö i tankarna.
      * Alla kemikalier vi använder har den högsta miljömärkningen.
      * Vi kommer föreslå förbättringar för din verksamhet för att minimiera miljöpåverkan kopplat till tjänsterna du köper av oss.

      Vad som förväntas av våra medarbetare
      * Att ha kunskap om kemikalier och inverkan på miljön.
      * Ha insikt om globala miljöfrågor i allmänt och ha kundskap om vilka miljöpåverkningar vår verksamhet har.
    • Betalning
      Betalningsvillkor
      30 dagar, Faktutrering sker i försktot en gång per månad.

      Betalningsalternativ
      Autogiro, E-faktura, E-post & papper.

    Tycker du om vad vi har att erbjuda?
    Tveka inte och boka en gratis presentation i dag

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mattis molestie ipsum. Suspendisse tincidunt vulputate tempus. Duis faucibus vel ex a volutpat. In non mauris at ligula malesuada lacinia at ac erat.